WARUNKI REKLAMACJI
Wszystkie produkty dostępne w Sklepie pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne, fabrycznie nowe i posiadają gwarancję jakości producenta. Sklep jest zobowiązany do dostarczenia Klientowi produktu wolnego od wad. Jeśli, po otrzymaniu zakupionego produktu, Klient stwierdzi wadę może skorzystać z uprawnień gwarancyjnych lub z tytułu rękojmi.
Klient ma prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w razie stwierdzenia w dostarczonych produktach wad fizycznych lub prawnych, czyli niezgodności produktu z umową, w szczególności, gdy produkt:
– nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć;
– nie ma właściwości, o których Klient został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę;
– nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sklep w momencie zawierania umowy;
– został wydana Klientowi w stanie niezupełnym.
W przypadku stwierdzenia wady produktu Klient ma prawo:
- żądać obniżenia ceny,
- odstąpić od umowy,
chyba że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.
Uprawnienia z tytułu gwarancji wykonywane są zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do produktu.
Reklamację z tytułu rękojmi lub gwarancji Klient może złożyć osobiście, telefonicznie, drogą elektroniczną na adres e-mail kontakt@opomodern.pl. Ze względu na konieczność oceny wady produktu oprócz zgłoszenia reklamacyjnego należy produkt również odesłać lub przesłać wraz z reklamowanym produktem przesyłką pocztową na adres: OpoModern Agnieszka Konopa z siedzibą w: 86-065 Łochowice, ul. Łąkowa 46.
Do odsyłanego produktu należy dołączyć dowód zakupu – kopię faktury VAT oraz wypełniony formularz reklamacyjny. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Reklamacja z tytułu rękojmi zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni, a reklamacja z tytułu gwarancji w ciągu 30 dni, o czym Klient zostanie poinformowany drogą telefoniczną, mailową lub pisemną. Brak zawiadomienia Klienta o sposobie jej rozpatrzenia w powyższym terminie traktowany będzie jako uznanie reklamacji. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, produkt uszkodzony zostanie naprawiony albo wymieniony na nowy, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe z powodu niedostępności produktu, Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny zakupu produktu. Koszty przesyłki zareklamowanego produktu, Sklep zwraca w przypadku uznania reklamacji za zasadną. Klient ma prawo zgłoszenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu produktu w Sklepie.