Odstąpienie od umowy

ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

Klient, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 24 czerwca 2014 roku, może odstąpić od zawartej na odległość umowy sprzedaży bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór odstąpienia od umowy dostępny jest tutaj – pobierz plik. Odstąpienia od umowy można dokonać składając oświadczenie przesłane na adres email Sklepu lub wysyłając oświadczenie w formie pisemnej na adres OpoModern Agnieszka Konopa ul. Łąkowa 46, 86-065 Łochowice, najlepiej w tej samej przesyłce razem ze zwracanym produktem.

W razie skutecznego odstąpienia od umowy w tym trybie, umowa sprzedaży jest uważana za niezawartą, a świadczenia obu Stron umowy sprzedaży podlegają niezwłocznemu zwrotowi.

Klient ma obowiązek zwrócić produkt Sklepowi niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Produkt powinien zostać zwrócony przez Klienta kompletny, nie używany, ze wszystkimi częściami składowymi i z dołączonym oryginalnym dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT). Zwracana rzecz nie może nosić śladów używania lub być uszkodzona, metki i plomby nie mogą być oderwane. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania tej rzeczy.

Sklep gwarantuje zwrot ceny zakupu zwracanego produktu oraz kosztu dostawy przesyłki do Klienta w wysokości najtańszego sposobu dostarczenia przesyłki oferowanej przez Sklep. Należność jest zwracana w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanej rzeczy lub otrzymania od konsumenta potwierdzenia jej odesłania.

W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków może zostać wykonany bezpośrednio na kartę płatniczą Klienta. W przypadku zwrotu środków na rachunek bankowy Klient zobowiązany jest do wskazania numeru rachunku bankowego, na który dokonany ma być zwrot należności, w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych przez Klienta za pobraniem. Klient ponosi koszty zwrotu produktu do Sklepu w przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Koszt zwracanego towaru wynosi 25 zł za pojedynczą oponę lub felgę. Jeśli klient nie odbierze zamówionego towaru wysłanego kurierem koszty są takie same, czyli 25 zł za pojedynczą oponę lub felgę.

Koszyk
Scroll to Top